F.A.Q - Ofte stillede spørgsmål
Gennem tiden har en del af jer kunder spurgt om forskellige ting. Herunder kan du se svar på en række af de oftest stillede spørgsmål - måske er dit ét af dem :)
1. Er varen på lager og kan jeg bestille den?
Hvis du kan stoppe varen i kurven, er den som udgangspunkt på lager og du kan bestille den.
Det kan ske en sjælden gang at en vare er talt forkert op og at antallet derfor ikke stemmer overens med det fysiske lager, men det er dog sjældent!
2. Nu har jeg bestilt men vil gerne have noget mere med...kan jeg betale ekstra via Mobilepay eller på anden måde ændre min ordre?
Lagersystemet er knivskarpt og meget præcist. Al lagerhåndtering er optimeret så du modtager din pakke med absolut størst leveringssikkerhed. Det er et tæt på "skudsikkert" system og derfor er ændringer i nuværende ordre ikke mulige. Der er to løsninger på problemet 1# Du ringer hurtigst muligt til os på 60681420. Vi kan ikke garantere at vi kan nå at bremse din pakke, for vi er nogle af branchens mest effektive ift. forsendelse og leveringshastighed. Din ordre vil blive annulleret og du skal genbestille din ordre med dine ændringer eller tilføjelser 2# Du lader din første og nuværende ordre være og bestiller det du glemte at bestille med i første ordre. Har du spørgsmål så ring altid. Det er langt hurtigere end mail.
3. Jeg har modtaget et Tracking nummer, men kan ikke spore min forsendelse - er den sendt?
Når du har modtaget tracking nummer fra GLS, så er dit nye og fede grej altid sendt.
GLS er til dato den mest stabile leverandør af pakker. De har(7, 9, 13) endnu ikke smidt en eneste pakke væk. Bliver dit grej forsinket så giv mig ring, send en sms eller email. Det kan ske at første scanning hos GLS er lidt forsinket, men når først at du kan se tracking på forsendelsen, så går det hurtigt. Du kan tracke din forsendelse her.
4. Kan jeg komme forbi og afhente varer?
Det er muligt, ved forudgående aftale, at afhente dine varer på adressen
Blæsingevej 24,
4200 Slagelse.
Vi ved hvor træls det er, når der er noget man bare har brug for her og nu, eller som man mangler for at weekendens tur bliver en succes.
Derfor tilbyder vi at du kan afhente din ordre hos os på overstående adresse aftener og weekender, når vi har mulighed for det.
Vores lager er et andet sted, men du er altid velkommen til at ringe til os, og så kan vi se hvad vi kan gøre, nogle ting har vi under alle omstændigheder et ekstra lager af på adressen på Blæsingevej.
Hvis det er efter kl 16, eller i weekender, så send os gerne en sms, så kontakter vi dig så snart vi kan, og ser om vi ikke kan hjælpe dig med at få udfordringen løst.
Grundet Covid-19 situationen i verden, kan vi desværre ikke byde dig inden for på vores lager lige pt.
5. Rabatter generelt - kan jeg få rabat?
På shoppen er der ind imellem tilbud. Det er de priser der gælder, akkurat som mælken i et supermarked koster det den gør. Når en vare ikke er på tilbud er der heller ikke rabat at få :) Skulle du have yderligere spørgsmål om rabatter, er du velkommen til at ringe.
Ved større indkøb til foreningen, skoler eller grupper har du mulighed for at ringe og spørge til samlerabat ved én stor fælles ordre.
6. Bloggers - Survivalstore.dk elsker bloggers.
Fedt - det betyder at du brænder for det samme som survivalstore.dk, nemlig godt grej til friluftliv! Du må meget gerne blogge for shoppen, men det er der skrevet en hel siden om som du finder lige >> HER <<
7. Sponsorater
Survivalstore.dk har desværre ikke midler til at sponsorere forskellige aktiviteter, hverken for den enkelte eller grupper. I sjældne tilfælde sker det dog at virksomheden selv opsøger projekter som der støttes. Skulle du have andre spørgsmål, så send en mail eller ring på 60681420.